Witam wszystkich.
Samochódo to Peugeot 206 2.0 hdi. Klima manualna, rocznimk 2002 przebieg 141kkm.
Klima po napełnieniu, szczelna.
Objawy:
Po załączeniu klimatyzacji załacza się spreżaraka, startuje wentylator, klima chłodz. Jeżeli dmuchawa ustawiona jest na 1 biegu sprężarka zaczyna pracować cyklicznie 20 s praca, 10 przewra i znowu praca. Gdy temperatura na zewnątrz 24 stopnie na 1, 2 czy 3 biegu dmuchawy sprężarka pracuje cyklicznie. Na 4c biegu dmuchawy pracuje cały czas. Gdy temperatura otoczenia wzrośnie to na 2, 3 i 4 biegu dmuchawy sprężarka sie nie wyłącza.
Przy temperaturze zew. 28 stopni na wolnych obrotach ciśnienie wysokie 18. Natomiast niskie ciśnienie jest w okolicach 2 i zaczyna spadać do 1,7. Wtedy wyłącza się sprężaraka, jak ciśnienie wzrośnie do 2 sprężarka pracuje znowu. I tak w kółko. Z kratek leci zimne, przyjemne powietrze. Gdy dmuchawa na 3 biegu niskie ciśnienie oscylue wokół 2.
Bardzo proszę o pomoc.
Daniel
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2008-08-14, 20:06:01 przez Daniel44.)
Samochódo to Peugeot 206 2.0 hdi. Klima manualna, rocznimk 2002 przebieg 141kkm.
Klima po napełnieniu, szczelna.
Objawy:
Po załączeniu klimatyzacji załacza się spreżaraka, startuje wentylator, klima chłodz. Jeżeli dmuchawa ustawiona jest na 1 biegu sprężarka zaczyna pracować cyklicznie 20 s praca, 10 przewra i znowu praca. Gdy temperatura na zewnątrz 24 stopnie na 1, 2 czy 3 biegu dmuchawy sprężarka pracuje cyklicznie. Na 4c biegu dmuchawy pracuje cały czas. Gdy temperatura otoczenia wzrośnie to na 2, 3 i 4 biegu dmuchawy sprężarka sie nie wyłącza.
Przy temperaturze zew. 28 stopni na wolnych obrotach ciśnienie wysokie 18. Natomiast niskie ciśnienie jest w okolicach 2 i zaczyna spadać do 1,7. Wtedy wyłącza się sprężaraka, jak ciśnienie wzrośnie do 2 sprężarka pracuje znowu. I tak w kółko. Z kratek leci zimne, przyjemne powietrze. Gdy dmuchawa na 3 biegu niskie ciśnienie oscylue wokół 2.
Bardzo proszę o pomoc.
Daniel