WITAM
Po długotrwałej obserwacji stwierdziłem, że problem zaczyna się dokładnie po przekroczeniu 24 stopni C na zewnatrz (wg. wskazań na klimatroniku). Na postoju bardzo często załączenie sprężarki jest tak gwałtowne,że powoduje silne szarpnięcie silnika.Być może następuje jej rozłączenie ponieważ po takim szarpnięciu klima przestaje działać na chwilę. W trakcie jazdy tego nie odczuwam, ale może ze względu na większą moc silnika. Poniżej tej temperatury jest wszystko OK. Klima działa prawidłowo na wyjściu daje 5-6 stopni, odczuwalne jest tylko normalne włączenie sprężarki.
proszę o pomoc ponieważ byłem już w serwisie i nie mogą ustalic usterki. według nich wszystko jest OK, ale temperatura przy sprawdzaniu była poniżej 24 st.C. Wymieniłem spręzarkę ponieważ przez te szarpnięcia pozrywane zotały nity ze sprzęgła, ciśnienie w układzie jest OK.
pozdrawiam
Po długotrwałej obserwacji stwierdziłem, że problem zaczyna się dokładnie po przekroczeniu 24 stopni C na zewnatrz (wg. wskazań na klimatroniku). Na postoju bardzo często załączenie sprężarki jest tak gwałtowne,że powoduje silne szarpnięcie silnika.Być może następuje jej rozłączenie ponieważ po takim szarpnięciu klima przestaje działać na chwilę. W trakcie jazdy tego nie odczuwam, ale może ze względu na większą moc silnika. Poniżej tej temperatury jest wszystko OK. Klima działa prawidłowo na wyjściu daje 5-6 stopni, odczuwalne jest tylko normalne włączenie sprężarki.
proszę o pomoc ponieważ byłem już w serwisie i nie mogą ustalic usterki. według nich wszystko jest OK, ale temperatura przy sprawdzaniu była poniżej 24 st.C. Wymieniłem spręzarkę ponieważ przez te szarpnięcia pozrywane zotały nity ze sprzęgła, ciśnienie w układzie jest OK.
pozdrawiam