Witam
Chłodnia z agregatem Carrier Zephyr 30s z możliwością podłączenia pod 220v.
Agregat jezdny działa prawidłowo.
Problem jest ze stacjonarnym. Silnik elektryczny był już przewijany kilkukrotnie, ostatnio działał pół roku. Teraz znów przestał działać, oddałem do sprawdzenia, silnik kolejny raz spalony.
Kondensatory 40mF i 200mF wymienione-zamienniki o tych samych parametrach.
Albo wywala bezpiecznik zewnętrzny albo na panelu pokazuje błąd A03.
Czy te silniki da się przewinąć źle że się tak grzeją i hałasują, czy mam problem w instalacji? gdzie szukać przyczyny non-stop palącego się silnika?
Gość od przewijania odpalał na stole silnik z kondensatorem 40mF-silnik chodził cicho nie grzał się.
Po podłączeniu pod instalacje w aucie-hałasował, zagrzał się i spalił.
Czy ktoś podpowie co sprawdzić lub zna kogoś kumatego z wlkp, jeśli chodzi o tego typu agregaty?
pozdro
Chłodnia z agregatem Carrier Zephyr 30s z możliwością podłączenia pod 220v.
Agregat jezdny działa prawidłowo.
Problem jest ze stacjonarnym. Silnik elektryczny był już przewijany kilkukrotnie, ostatnio działał pół roku. Teraz znów przestał działać, oddałem do sprawdzenia, silnik kolejny raz spalony.
Kondensatory 40mF i 200mF wymienione-zamienniki o tych samych parametrach.
Albo wywala bezpiecznik zewnętrzny albo na panelu pokazuje błąd A03.
Czy te silniki da się przewinąć źle że się tak grzeją i hałasują, czy mam problem w instalacji? gdzie szukać przyczyny non-stop palącego się silnika?
Gość od przewijania odpalał na stole silnik z kondensatorem 40mF-silnik chodził cicho nie grzał się.
Po podłączeniu pod instalacje w aucie-hałasował, zagrzał się i spalił.
Czy ktoś podpowie co sprawdzić lub zna kogoś kumatego z wlkp, jeśli chodzi o tego typu agregaty?
pozdro