Witam, muszę wymienić kompresor klimatyzacji nr. 64 52 6 910 458 w BMW E46 328i
Zakupiłem używany taki sam z angola, zostały odkręcone rurki czynnik pewnie wyleciał (stałem dalej i nie słyszałem), odkręcony kompresor, zapłaciłem i zabrałem go.
Zastanawia mnie fakt oleju w kompresorze, te kompresory Denso mają korek od oleju na obudowie. Ruszać w ogóle ten korek ?
Jak rozplanować wymianę ?
1. Odciągnąć czynnik i olej z mojego układu (np odciagnie 50g oleju)
2. wymienić kompresor
3. nabić układ (+ te brakujące 50g oleju)
4. odciągnać ponownie (jak odciągnie 80g tzn że 30g zostało w zakupionym kompresorze)
5. nabić ponownie ale tylko te 50g oleju
Ale jeżeli się okaże że z pierwszego punktu te 50g oleju to miałem go za mało ?
Czy po odciągnięciu przechylić mój kompresor i spróbować coś wylać oleju który został ( nie odkręcając korka od oleju) ? Wylać z tego zakupionego i zobaczyć gdzie więcej go było ?
Zakupiłem używany taki sam z angola, zostały odkręcone rurki czynnik pewnie wyleciał (stałem dalej i nie słyszałem), odkręcony kompresor, zapłaciłem i zabrałem go.
Zastanawia mnie fakt oleju w kompresorze, te kompresory Denso mają korek od oleju na obudowie. Ruszać w ogóle ten korek ?
Jak rozplanować wymianę ?
1. Odciągnąć czynnik i olej z mojego układu (np odciagnie 50g oleju)
2. wymienić kompresor
3. nabić układ (+ te brakujące 50g oleju)
4. odciągnać ponownie (jak odciągnie 80g tzn że 30g zostało w zakupionym kompresorze)
5. nabić ponownie ale tylko te 50g oleju
Ale jeżeli się okaże że z pierwszego punktu te 50g oleju to miałem go za mało ?
Czy po odciągnięciu przechylić mój kompresor i spróbować coś wylać oleju który został ( nie odkręcając korka od oleju) ? Wylać z tego zakupionego i zobaczyć gdzie więcej go było ?